loading...
سایت تفریحی کافه دلبر
Admin بازدید : 310 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

MP3-128

 

Ramin bibak – Ejaze nemidam


متن آهنک اجازه نمیدم از رامین بی باک

 

 

همین دیشب به من گفتی

نباشی بی تو میمرم

ولی امروز داری میری

دارم از پیش تو میرم

تو چند ساعت چه جوری شد

عوض شد طرز رفتارت

منو توجیه نکن دیگه

شدم خیلی گرفتارت

♫♫♫

اجازه نمیدم منو بشکنی

اجازه نمیدم به من بد کنی

اجازه نمیدم که با رفتنت

سر راه خوشبتیمو سد کنی

اجازه نمیدم بری از دلم

اجازه نمیدم که تنها بشم

نمیخوام تو که نیستی تو هر نفس

به یاد نگاهت بریزم بهم

♫♫♫

تو حق منی از همه زندگی

اراده ندارم ازت بگذرم

تحمل ندارم نرو بی دلیل

نمیشه نمیره حوات از سرم

اجازه نمیدم منو بشکنی

اجازه نمیدم به من بد کنی

اجازه نمیدم که با رفتنت

سر راه خوشبتیمو سد کنی

اجازه نمیدم بری از دلم

اجازه نمیدم که تنها بشم

نمیخوام تو که نیستی تو هر نفس

به یاد نگاهت بریزم بهم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مطالبی رو بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 326
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 409
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 909
  • بازدید ماه : 3,980
  • بازدید سال : 38,509
  • بازدید کلی : 656,418
  • کدهای اختصاصی