loading...
سایت تفریحی کافه دلبر
Admin بازدید : 277 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 

غضنفر سوار الاغ داشته میرفته.هر که به او نگاه میکرده میگفت: «
چیه خر دو طبقه ندیدی

غضنفر به دختره میگه بوس میدی؟ میگه نه!

غضنفر میگه به جهنم بخاطر خودت گفتم من
خودم زن دارم

.
.
.

ا

غضنفر آشغال میره تو چشماش سره ساعت 9 میشینه دم در

.
.
.

به غضنفر یه ماشین می دن که فرمونش سمت راست بوده بعد یه مدت ازش می پرسن «
چطوره؟ میگه خوبه ، فقط هر وقت تف می کنم میفته روی زنم

.
.
.

 

غضنفر رو برق 3 فاز می گیره پرت می کنه بلند می شه می گه:
اگه مردین یه فاز یه فازبیاین جلو

.
.
.

به غضنفر می گن شما ایمیل دارین؟ می گه نه خیلی ممنون «
 من تازه غذا خوردم نوشجان!!!

.
.
.

غضنفر میره استادیوم، جای اینکه فوتبال نگاه کنه مرتب سمت راست و چپ  «
بالای سرش رو با تعجب نگاه می کرده! بهش میگن: چرا فوتبال
نگاه نمیکنی؟ میگه: دنبال کلمه زنده میگردم

.
.
.

 

غضنفر تو خواب دعواش می شه شب بعد با بچه محلاش می خوابه

.
.
.

غضنفر عاشق می شه روی در خونشون تابلو می زنه بزودی  «
در این مکان عروسی برگزار می شود

.
.
.

غضنفر میره تو صف نونوایی، شاطره میگه: نون تا اینجا بیشتر نمی‌رسه، بقیه برن. غضنفر  «
میگه: ببخشید میشه جمعتر وایسین نون به ما هم برسه

.
.
.

 

غضنفر به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. «
فردا رفقیش می گه بردیش؟ غضنفر می گه: آره. تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما

.
.
.

یک بار یک غضنفر زنگ میزنه تاکسی تلفنی میگه اقا ماشین دارید. مردی که پشت تلفن «
بوده جواب میده بله. غضنفر میگه خوش به حالتون ما نداریم

ه غضنفر میمیره. شب اول قبر ۶۲ تا فرشته میان سراغش. ۲تاشون سوال می کردن...
۶۰ تاشون حالیش می کردن!!!

غضنفر بابا ش میمیره هفتش خیلی شلوغ می شه واسه چهلم بلیط می فروشه

 

غضنفر میره کله پاچه فروشی، یارو بهش میگه: قربون چشم بگذارم؟ غضنفر میگه: نه
آقا! حداقل صبر کن من برم قایم شم!


غضنفر رفته بود زیارت امام رضا. بعد از زیارت دستش را برای احترام روی سینه
اش گذاشت و عقب عقب آمد بیرون. یه دفعه دید که خورده به یه چیزی. نیگاه کرد
، دید که یه تابلو است و روش نوشته: تبریز 5 کیلومتر!

غضنفر میره پرنده فروشی طوطی بخره یه جغد میکنن تو پاچش. میاد خونه بعد یه «
مدتی دوستش میاد پیشش میگه: طوطیت حرف هم میزنه؟ میگه: حرف نمیزنه، خوب دقت
میکنه!!

غضنفر باباش میمیره میخواسته خاکش کنه جو میگیرتش باراندازش میکنه

غضنفر میره تو خیابون می بینه نوشته: سیو همان سیب است... «
میگه: دروغ میگن پدر سگا ! خودم خوردم صابون بود!!!

غضنفر پتروس فداکارو با دهقان فداکار قاطی می کنه «
می ره انگشت می کنه تو چشم راننده قطار

غضنفر سفره دلش رو واسه دوستش باز می کنه توش پر از نون بربری بوده.... «

به غضنفر می گن شما ایمیل دارین؟ می گه نه خیلی ممنون «
من تازه غذا خوردم نوش جان!!!

غضنفر تو جوی آب تف میکنه میره دنبالش پاشو بگذاره روش «

غضنفر سوار الاغ داشته میرفته.هر که به او نگاه میکرده میگفت: «
چیه خر دو طبقه ندیدی

غضنفر میره استادیوم، جای اینکه فوتبال نگاه کنه مرتب سمت راست و چپ «
بالای سرش رو با تعجب نگاه می کرده! بهش میگن: چرا فوتبال
نگاه نمیکنی؟ میگه: دنبال کلمه زنده میگردم

به غضنفر می گن این میس کال که می گن چیه؟ می گه نمی دونم والا «
ولی فکر کنم یه واحد اندازه گیری باشه........مثل یه مثگال زعفرون

 


غضنفر می خواسته خودکشی کنه می ره تو گلدون می گه به من اب ندین «

غضنفر جلو در دبیرستان دخترونه میوفته تو جوب واسه اینکه ضایع نشه «
می گه: هرکی منو دراورد مال خودش

به غضنفر میگن این خیابون کجا میره ؟ «
میگه من 40 ساله تو این خیابون زندگی میکنم تا حالا ندیدم جایی بره

غضنفر سکه میندازه صندوق صدقات سوارش می شه

غضنفر شب عروسیش غذا گیرش نمیاد قهر می کنه می ره

غضنفر با کُت وزیر شلواری تو خونشون نشسته بوده. ازش میپرسند: «
واسه چی تو خونه کت پوشیدی؟ میگه: آخه شاید مهمون بیاد! میپرسن:
پس چرا دیگه زیر شلواری پوشیدی؟! میگه: خوب شاید هم نیاد

غضنفر با کُت وزیر شلواری تو خونشون نشسته بوده. ازش میپرسند: «
واسه چی تو خونه کت پوشیدی؟ میگه: آخه شاید مهمون بیاد! میپرسن:
پس چرا دیگه زیر شلواری پوشیدی؟! میگه: خوب شاید هم نیاد

می دونی چرا دوتا غضنفر نمی تونن کنار هم بخوابن ؟ برای اینکه تا صبح دعوا می کنن که «
کی وسط بخوابه!!!

زن: مرد چرا کولر نمی خری ؟ غضنفر: به درد نمی خونه اونایی هم که دارن گذاشتن رو «
پشت بوم


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مطالبی رو بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 326
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 142
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,216
  • بازدید ماه : 861
  • بازدید سال : 35,390
  • بازدید کلی : 653,299
  • کدهای اختصاصی