loading...
سایت تفریحی کافه دلبر
Admin بازدید : 349 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

رفتم نونوایی گفتم نیم کیلو خمیر بده.
گفته: خمیر نون؟
گفتم:پ نه پ خمیر دندون.برای دندونام می خوام.(مثلا اگه من نمی گفتم خمیر دندون برای دندونه شما فکر می کردین برای مو های سره؟)

 

 

با دوستم داشتم از خیابون رد می شدم بش گفتم بیا از خط عابر پیاده بریم .رسیدیم به خط عابر پیاده گفت این خط عابر پیاده است؟؟؟
گفتم پ ن پ شهرداری برای زیبایی طرح گور خر رو خیابون ها میزنه!!!

 

 

یه دوس دختر نداریم بریم سرِ کیفش ....

 .
 .
 .
 
 مو چین و آینشو برداریم ...
 
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 
 یه حالی به موهای دماغمون بدیم ...

 


دختره متولد 1380 استاتوس زده:
 

 دلم برای دوران کودکیم تنگ است

 زمانی که معنای عشق را نمی فهمیدم ):

 

من |: 

بازم من |:

وجدان من |:

استاتوس |: o-:

 

 بچه ها چه جوری بکشمش طبیعی به نظر بیاد؟؟؟

 

 

دوس دخترم دیروز اس داده بود:عشقم... اگه تورویایی رویاتو بخورم

اگه  خوابی خوابتوبخورم اگه میخندی خنده توبخورم اگه گریه میکنی اشکاتوبخورم.... 


بش جواب دادم:الان تو دستشوییم...برنامه ت چیه دقیقا


دختره :@

من |: 

آفتابه :دی

 

 

دخدره هیکلش اندازه پاندای کونگ‌ فو کاره ها 

اونقد که با 2تا آفتابه هم پایین نمیره ها 

اونوقت توپروفایلش نوشته: "آنقدر ظریفم ، که با یک نگاه بی‌ محبت میشکنم ..."

عزیزم شما با تبـر نادرشاه افشار هم نمی‌شکنی !برو با خیال راحت به زندگیت برس !!

من (:

نادر شاه افشار |:

تبرش |: 

والا خدایی شما قضاوت کنید

 

 

افتخارات پسرا :
۱-درس خوندم لیسانس گرفتم
۲-خدمت رفتم
۳-کار پیدا کردم
۴-ماشین خریدم
۵-خونه خریدم
۶-ازدواج کردم
۷-بچه دار شدم
--------------- --------------- ---
افتخارات دخترا :
۱-دماغمو عمل کردم
۲-دوبی رفتم
۳-پسره با بنز از جلوم رد شد بوق زد |:
۴-یه گونی لوازم آرایش دارم
۵-با یه پسر پولدار دوست شدم
۶-دوست پسر من از دوست پسر فلانی خوشگلتره
۷-همه وسایلم صورتیه


 

دختره زنگ زده به دوستش میگه: مریم یک احساس بدی دارم.

مریم:بگو چی شده عزیزم (:

دختره:امتحانات داره به اینترنت رفتنم لطمه میزنه)':

دختره ):

مریم |:

من |:

اینترنت |:

 


دﺧﺘﺮﻩ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘم, ﮔﻔﺖ ﺳﻼﻡ وﻗﻄﻊ ﮐﺮﺩ.
ﺍﺱ ﺩﺍﺩ ﮔﻔﺖ :ﺑﻪ ﻗﺮﺁﻥ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺷﻤﺎﺭﻣﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ ﻟﻄﻔﺎ :|
پنج ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ :ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩﯼ؟
 هفت ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ :الو؟
نه ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ :ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﻻﺗﻪ ﻫﺎ ﻣﯽ ﺩﻡ ﺑﮑﺸﺘﺖ!!
 یازده ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ :ﮐﺜﺎﻓﻄططط
:|  قیافه من در اون لحظه

 

 

به امید روزی که سکه بشه 100 هزار تومن همتون برین زن بگیرین 
از طلاق دادنشم نترسین دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت جیغغغغغغغغغغغغغغغغ هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 
خانوما شما هم دست بزنین هم شوهر گیرتون میاد هم اینکه طلا ارزون میشه هر چه قدر دوست دارین میخرین حالا همه دست جیغغغغغغغغغغغغغغ هورااااااااااااا

 

 


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مطالبی رو بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 326
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 613
  • بازدید ماه : 3,684
  • بازدید سال : 38,213
  • بازدید کلی : 656,122
  • کدهای اختصاصی