loading...
سایت تفریحی کافه دلبر
Admin بازدید : 460 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

رفیقم به یه دخدره شماره داده بود؛ 2 ساعت بعدش دخدره sms داد: سلام
رفیقم: سلام . شما؟
دخدره: نیایشم
رفیقم: اٍ ؟ منم ته یادگار امامم.
هیچی دیگه دخدره گوشیشو واسه همیشه خاموش کرد
مردم اعصاب ندارنااااا

 

 

پسرخالم (8 سالشه) اومده میگه

شماره ی منو بزن تو گوشیت داشته باشی!!!
منم خندیدم گفتم: ما ایرانسل قبول نمیکنیم

 

امروز گوشي پسر داییم رو بدون اين که بفهمه

برداشتم و اسمم رو به "20009022" تغيير دادم.

بعد با گوشي خودم اين پيامک رو براش فرستادم:
"
مشترک گرامي، به عرض ميرساند شما

در قرعه کشي همراه اول ، برنده يک دستگاه

خودروي mazda 3 شده ايد. ضمن عرض تبريک

لطفا جهت دريافت جايزه عدد (یه عدد ده رقمی)

را به همين شماره بفرستيد.
هيچکس تنها نيست. همراه اول "

 
بنده خدا از ظهر تا حالا بالای بیست بار اون کدعدد ده رقمی

رو داره برام میفرسته و من هر دفعه بهش جواب میدادم:
"
مشترک گرامی کد ارسالی شما صحیح نمیباشد.

لطفا مجددا ارسال فرمائید"


...
الان اس داده : نمودی مارو همراه اول!!
منم اس دادم: مشترک گرامی حالا که فحش

میدهید مزدا که سهل است دسته بیل هم بهتون نمیدیم!!!!

 

پسرخالم (8 سالشه) اومده میگه

شماره ی منو بزن تو گوشیت داشته باشی!!!
منم خندیدم گفتم: ما ایرانسل قبول نمیکنیم!!!
اومد جلو لپمو کشید گفت:

ماام شماره 0912 مونو به هر کسی نمیدیدم....
منو میگی

 

 

 

 

 شخص محترمی که داری از روبرو میای ،

اگه بدونی من چقد برای اینکه

پامو رو کدوم موزاییک بذارم برنامه ریزی

کردم اینجوری با وقاحت نمیومدی جلوی من !
بیشئور 

 

 

 

 

رفتم بانک به کارمنده ميگم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ببخشيد شما صندوقدار هستين؟
گفت پ نه پ؛ هاچ بکم

 

 

 

 

 

 

 

 

رسیدم توی کوچه مون ،

دیدم یه خانومی داره ماشینش رو

بین دوتا ماشین دیگه پارک می کنه

جای پارک خیلی کم بود و

بنده خدا حسابی کلافه شده بود

وایستادم و فرمون دادم بهش ،

بیابیاااا، خب!حالا فرمون رو کامل برگردون!

خوبه خوبه، خاموش کن

بعدش هم بدون اینکه منتظر تشکر

خانومه بشم راه افتادم برم

که دیدم خانومه صدا کرد و گفت

دستت درد نکنه ، زحمت کشیدی

گفتم خواهش می کنم ، کاری نکردم

گفت : دانشمند! من داشتم از پارک در می اومدم

 

 

 

 

 

یکی فانتزی های فرهنگیم اینه

که دوست دارم یه فیلم بسازم

که توش کاپیتان با صدایى آروم و به غایت مودبانه

به ملواناش میگه لطفا لنگرها رو بکشید

 

 

 

 


بیخودی صدای گاو درنیار

من و تو خیلی وقته دیگه "ما" نیستیم 

 

 

 

 

الان تو اخبار میگه ۳۴۰۰۰ نفر تو

امریکا خودشون نمیدونن ایدز دارن

یارو خودش نمیدونه تو از کجا میدونی؟

 

 


ما زیاران چشم یاری داشتیم ،

یاران هم متقابلا از ما چشم یاری داشتن

ما منتظر اونا ، اونا منتظر ما

اصن یه وضعی بود

 

 

 

 


در یخچال رو باز کردم

یه پشه در حالی که داشت

فحش می‌داد ازش خارج شد

 

 

 

 

 

یارو ﻣﻲ ﺯﻧﻪ ﺗﻮ ﮔﻮﺵ داداشش

داداشش ﻣﻴﮕﻪ : ﺍﺯ ﻋﻤﺪ ﺯﺩﻱ؟

ﻣﻴﮕﻪ : ﺁﺭﻩ

داداشش ﻣﻴﮕﻪ : شانس آوردی ،

ﭼﻮﻥ ﺍﺻﻼً ﺣﺎﻝ ﻭ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺷﻮﺧﻲ ﻧﺪﺍﺷﺘم

 

 

 

 

 

این همه پولی که دادم روزنامه

خریدم تا کار پیدا کنم اگه جمع کرده

بودم الان برج العربی رو خریده بودم

 

 

 

 

یادتونه بچه که بودیم تا توى

یه جمعى میرفتیم حوصله نداشتیم،

خجالت میکشیدیم بابا مامانمون میگفتن:

سلام کردى به عمو؟

ما هم مثل خر تو گل میموندیم!

یهو طرف به دروغ میگفت:

 

بعععععله،سلامم کرد پسر گل!!!!
عاشق این ادما بودم،

دمشون گرم

 

 

 

 

 


امروز صبح که از خواب بیدار شدم

اولین سوالی که برام پیش اومد

این بود که من کجام !؟

یه کم که دقت کردم فهمیدم

مامانم اتاقمو تمیز کرده

 

 

 

 


من اگه همین الانم زلزله بیاد

با باقیمونده غذایی که لای

دکمه های کیبوردم هست

 

میتونم یه ماه زیر آوار زنده بمونم !

 

 

 

 

به بعضیا باید گفت :

کم پیدایی الحمدالله !

 

 

 

 

 

امروز رفته بودم پشت بوم

که آنتن تلویزیونون رو تنظیم کنم،

با موبایلم شماره خونه رو گرفتم به
مامانم میگم: الو، مامان خوبه؟

مامانم هم میگه :

مرسی همه خوبن شما خوبین؟

خانواده خوبن؟
ببخشید بجا نیاوردم
الان هم دارم دنبال خانواده

واقعیم میگردم خخخخ

 

 

 

 

ﮐـﯽ ﮔﻔـﺘﻪ ﺩﯾـﻔﺮﺍﻧﺴـﻞ ﻭ ﺍﻧﺘـﮕﺮﺍﻝ

ﻫﯿـﭻ ﺟـﺎﯼﺯﻧـﺪﮔﯽ ﺑـﻪ ﺩﺭﺩ نمی خوره ؟!

هان ؟؟؟
ﺑﻨـﺪﻩ ﺧـﻮﺩﻡ ﺑـﻪ ﺷـﺨـﺼﻪ

ﺩﯾـﺮﻭﺯ ﺗﻤـﺎﻡ ﺷﯿـﺸـﻪ ﻫﺎیﺧـﻮﻧـﻤﻮﻧﻮ ،

ﺑﺎ ﺟـﺰﻭﻩ های همیـﻨﺎ ﭘـﺎﮎ ﮐـﺮﺩﻡ!!!!

بعلــههههه

 

 

 

 

ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻋﺠﺐ ﺑﺎﺩﯼ ﻣﯿﺎﺩ ،

ﻫﻮﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻨﮏ ﺷﺪﻩ ”!

ﻣﻘﺪﻣﻪ ﭼﯿﻨﯽ ﭘﺪﺭﻫﺎ ﺑﺮﺍﯼ

ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﻮﻟﺮ !!!

 

 

 

 

 

ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺣﺴﺮﺕ ﺳﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﻭ ﻧﺨﻮﺭ
ﺗﯿﭗ،معرفت،پول

ﻣﺎﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺭﺳﯿﺪﯾﻢ ؟

ﻫﺎ ﺑﻪ
ﮐﺠﺎ ﺭﺳﯿﺪﻡ ؟

 

 

 

 

 

 

زن عموم همیشه غرغر میکرد و میگفت:
چرا مهریه من 14 تا سکه بیشتر نیست، عمومم نیشخند میزد، لم میداد رو مبل ،میگفت:
اگر ناراحتی بدم بری!

الان چند وقته ماشالا عموم کدبانو شده . . .
ظرف میشوره، غذا میپزه، جارو میکشه . . .

تا یکم غر میزنه، زن عموم نیشخند میزنه، لم میده رو مبل میگه :
اگر ناراحتی مهریمو بده برم

 

 

 

 

يـكـي از فـانـتـزيـام اين بود كه

تنظيم خانواده رو با نمره ٩ بيفتم، 

 تا خانوادم باور كنن من تو خط اين چيزا نـيـــســـتـم 

  ولي لامصب ٢٠ شدم 

 

 

 

 

یکی از فانتزیام همیشه این بود تو سیستم عامل ویندوز 

یک مشکلی پیدا کنم بفرستم براشون 

بعد بیل گیتس زنگ بزنه بگه مهندس لطفا بیا امریکا

تو مجموعه من  دخترمم میدم بهت کنیزت باشه

تا آخـــــر عمرش.

خونه ماشین پول همه چی میدم بهت 

بعد یک دقیقه سکوت بگم: دلم میخواد ،

 

اما من متعلقم به این مردم

 

 

 

 

اگه بخوای خلبان بشی، هزار جور مریضی داری ولی بخوای معافیت 

 

پزشکی بگیری،   

  

سالمِ سالمي 

 

 

 

 

شباهت زندگی من و اینشتین در اینه

که هر دو بچگیهامون خنگ بودیم 

ولی خب 

از وسطهای بیوگرافیمون به بعد یه کم متفاوت میشه … 

 

 

خنده دار ترین صحنه سریال های ایرانی :

بدون حکم قضایی،

که نمیتونیم وارد خونه بشیم

 

 

 

 

یه دوستی دارم همیشه

میاد باهام مشورت میکنه !

هر چی من گفتم برعکسش رو

انجام میده خیلی هم موفق میشه ... 

 

 

تو تاکســی از بــس چســبیدم بــودم بــه در یهــو در باز شــد ...!

منــم مجبــور شــدم دختــره رو بگــیرم نیفــتم بیــرون از تاکســی ...!

بیچــاره از تــرس بغــلم کرده بــود ...

هــی میگــفت ســالمــی ؟ چیــزیت کــه نشــد که؟ و از ایــن صوبتـــا...

منــم به رانــنده گفــتم بــزنه بغــل میــخوام تــوو افــق محـــو شم... :))

خدایش عجب دختر با مرامی بود

 

 

ديشب يه دزد اومد خونمون دنبال پول مي‌گشت تو کمـــــد !!!

.

.

هيچي ديگه ، خلاصه منم بيدار شدم از تخت اومدم پايين با هم دنبالش گشتيــــــــم …

آبــــروم رفــــــت

 

 

 

اگر تو آمریکا هم قوانین نام‌گذاری شرکتها مثل ایران بود 

 اسم شرکت اپل می‌شد  

 سیب‌ پردازان سیستم‌ گستر غرب 

 

 

 

اسپری خریدم روش نوشته مخصوص دفع حشرات مزاحم

تازه فهمیدم که یه سری حشراتم هستن که مراحِمن

حالا موندم واسه اونا چی بخرم که اذیت نشن

 

 

 

داشتم رپ گوش می دادم

بابام گفت: این کیه صداش مثل صدای لوله بخاریه؟

گفتم: «هیچکس»

یدونه زد پس گردنم

گفت به پدرت جواب سربالا نده احمق بی تربیت!

 

 

ﺯﻥ ﻫﺎ ﺍﺻﻦ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﻧﯿﺴﺘﻦ!!!
ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﮐﻢ ﻣﺤﺒﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ
ﯾﮑﻤﯽ ﻫﻢ ﻋﺸﻖ
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
ﻭ ﯾﮑﻤﯽ ﻫﻢ ﭘﻮﻝ
ﻭ ﯾﻪ ﮐﻤﯽ ﻫﻢ ﺗﻌﺮﯾﻒ
ﯾﻪ ﮐﻤﯽ ﺗﻔﺮﯾﺢ
ﯾﻪ ﮐﻤﯽ ﺧﺮﯾﺪ
ﯾﮏ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺗﺮﺟﯿﻬﺎ ﺑﺎﻻﯼ 4 ﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩ
2
ﺗﺎ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﻮ هر استان 
ﯾﻪ ﻭﯾﻼﯼ 5000ﻣﺘﺮﯼ ﺗﻮ ﺷﻤﺎﻝ 
ﻭ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﭼﯿﺰ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﺮﺩﺍ ﺳﺮ ﺩﺭﻧﻤﯿﺎﺭﻳﻦ!

 

 

به همین بَرکت قسم،به همین وقت عزیز،

دختره اومده میگه:
ببخشید نرم افزار free space داری؟
من میخوام هرچی کُپی کنم رو هاردم

پیغام میده free space نیاز داری!!! 

اخ قلبم !!!!!!

 

 

سلامتی اون پسرای فداکاری که با اسم یه دختر
باهزار تا دختر دوست میشن

تا دخترای بیشتری رو از تنهایی در بیارن
.
.
.
.
واقعا چه آدمای فدا کاری هستن این پسرا

اصن اشــــــــک تو چشام جم شد..

 


 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مطالبی رو بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 326
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 416
  • باردید دیروز : 142
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,394
  • بازدید ماه : 1,039
  • بازدید سال : 35,568
  • بازدید کلی : 653,477
  • کدهای اختصاصی