loading...
سایت تفریحی کافه دلبر
Admin بازدید : 327 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

آنقدر سبزی در خاطراتم که !!!
هزاران خزان،برگی از یادت را زرد نمیکند ...
سی تو 



مرا بی تو تو را تنها گذاشتن.مرا دور از همه دنیا گذاشتن.به عشقت سوزم و سازم بدانم.که هر جا باشی من یارت بمانم



مثل اون شبی که تو گفتی دیره دوست ندارم
نمیشه راحت حتی یه ساعت دووم بیارم
تنهات نذاشتم هرچی که داشتم دست تو دادم
دیگه بریدم تورو ندیدم برس به دادم



نیاز من به حس تو مث نماز عاشقاست
میگن حساب عاشقا از همه آدما جداست
وقتی تموم جاده ها هم قدم تو میشدم
هیشکی ترانه ای نگفت برای تو به غیر من
برای تو به غیر من
برای تو به غیر من



زیبای من ...
بانوی من ....
خانوم من ...
من عشق را به نام تو اغاز کرده ام
اغاز کن مرا
عشق من 

اس ام اس گلچین عاشقانه 92

کاش هیچوقت آرزو نمی کردم که کفش های پدرم اندازه ام شود... 



دیــــوار اتاقــــــم پــــر از عکسهـــــای دو نفـــــــره ایست…
که قـــــــرار است بعـــــــــدا بیندازیم … !
همان بعـــــــدا که نیســــــت شد در تقویــــــم بودنمــــــان



من عاشق این سوالم:
من کجای زندگیتم....؟
بعد طرف بگه:تو خود زندگیمی!!
من عاشق اینعاشقانه هایسفت و محکمم



یادته میگفتی عشقمون مثل تو فیلماست ؟؟؟
تو نقشت رو خوب بازی کردی فقط من هیچوقت نفهمیدم اشتباهم چی بود که نقشمو دادن به یکی دیگه



عشق اونیه که نمیدونی از کجا میاد و نمخوای بره.
همونی که نمیخوای بهش نزدیک تر شی.
چون فک میکنی از دور میشه.
سلامتی همین ادما



یاد گرفته ام انسان مدرنی باشم و هر بار که دلتنگ میشوم به جای بغض و اشک . . . تنها به این جمله اکتفا کنم که هوای بد این روزها انسان را افسرده میکند



متاسفم . . . برای اینکه نگفتم چقدر وسعت داشت مهربانی قلبت ، وقت نشد تشکر کنم بابت آرامشی که هنگام حضور با تو داشتم ، متاسفم که نگفتم خیلی دوستت دارم ، نمیدانستم جهانم چه خالی میشود در نبود تو

اشعار عاشقانه جدید و رمانتیک

این روزها حسی دارم آمیخته با دلتنگی . . . کم می آورم ، بازوانی میخواهم که تنگ در برم گیرند ، اما نه هربزوانی . . . فقط آغوش تو 



سکوت ، همیشه نشانه رضایت نیست!
شاید کسی دارد خفـــــه می شـــود پـشت ِ یـک بـغـض



خوبان رابایدروی چشمهاگذاشت---کجایی؟چشم هایم بهانه ات راگرفته اند



ب سادگی رفت...نه اینکه دوستم نداشت نه!!
فهمید خیلی دوستش دارم



چشات واسه من مقدس اند
نبینم بارونی شن ،دلم تاب این همه زجر را ندارد

پیامک عاشقانه جدید

انتظار سخت است.فراموش کردن هم سخت است امااینکهندانی بایدانتظاربکشی یافراموش کنی سختتر است



آغوشت همانند "جنگ ویتنام" است
هرکه رفت
یا برنگشت
یا اگر برگشت دیوانه بود!

 

از فکر من بگذر خیالت تخت باشد

من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد

این من که با هر ضربه ای از پا در آمد

تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد

تصمیم دارد با خودش ،با کم بسازد

تصمیم دارد هم بسوزد ، هم بسازد.

مسافرترین آدم دنیا هم

دست خطی می خواهد که بنویسد برایش

” زود برگرد “

طاقت دوری ات را ندارم . . .

ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم

چند وقت است که هر شب به تو می اندیشم

به نفسهای تو در سایه ی سنگین سکوت

به سخنهای تو با لهجه ی شیرین سکوت . . ..

فکر کنم

به بوی عطر تو حساسیت دارم

همین که در ذهنم می پیچد

از چشم

اشک می آید….

این روزها بدجور به تو آغشته ام ، از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند .

خـیـــلـــى بـــده احــســاس کــنــى مــثــل دارویــى

فقط وقت نیاز ازت استفاده کنند . . ..

نقـش یـــک درخــت خشک را

در زنـدگی بازی میکـنم

نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم

یا هیزم شکن پـیــر…

اس ام اس های عاشقانه مرداد ماه ۹۲

“بربادرفته”

صد بار بهتر است از

“از یاد رفته “……

 

 

ساعت های نبودنت روی مچم بسته نمیشود ، حلقه می شوند دور گردنم !

 

 اس ام اس عاشقانه جدید|جملات عاشقانه مرداد 92 


ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺖ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ “ﮔﯿﺮ” ﺑﺎﺷﻪ ، ﮐﻞ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﻭ “ﻧﺦ ﮐﺶ” ﻣﯿﮑﻨﻪ …

 

 

 

مانند هوای شهر تهران شده ام ؛ باران زده ای که همچنان آلوده است …

 


ظاهراً آرومم ولی رسماً داغونم !

 

 

هرشب به جرمِ غصه هایی که میشمارم تا بخوابم کابوس میبینم !

 


هواى فاصله سرد است ، من از کلاف دلم برایت خیال گرم مى بافم !!!

 


یکی از خوردنی های همیشگیم غصه س …

 


من همان اتفاقم که افتاد و شکست !

 

 

ﻧﺒﺎﺵ ﺣﺮﻓﯽ ﻧﯿﺴﺖ ، آﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﻫﺴﺘﯽ ؛ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﺭ ﻗﻠﺒﻢ …

 

 

و عشقم قفسی ست از پرنده خالی …

 


ﺗﻼﺵ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﺜﻞ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﯽ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺍﯼ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﯿﺎﻭﺭﯼ !

 


در سکوت دردناک حرفهایم به گل نشسته ام !

 

 

تابستان داغی ست من اما دلم دیگر به این زندگی گرم نمیشود …

 


بیزار میشوم از روزگار که گاهی جایی یا جایگاهی را خالی میکند ؛ به گمانم حتی به ذهنش نمیرسد که جای بعضیها را نمیتوان پر کرد !

 

 

حالم حال گرگی است که خداوند توبه اش را پذیرفته ولی مردمان میگویند : توبه گرک مرگ است !

 

 

جایی خواندم ما آدمها زنده ایم به سبب آنکه کسی دوستمان داشته باشد …
سوالی پیش آمد ! من برای چه زنده ام ؟؟؟

 


گاهی باید بعضی احساس ها رو بذاری توی خونه ی سالمندان دلت و اینقدر بهشون بی توجهی کنی تا بمیرن !

 

 


سنگین تر از آنم که با گریه سبک شوم …

 

 

گریه کردن و خرد شدن کافی نیست ، در جواب رفتن تو باید مرد !

 

 

شاید گوشم بدهکار نباشد ولی قلبم تا دلت بخواهد ورشکسته است …

 

 


کاش إنقدری که آدما دلمون رو شکستن یه بارم خلوتمونو میشکستن !

 

 


“گذشته” را که به یاد می آورم از “حال” میروم !

 

 


کمترین آرزویم برایت این است که با چشمان مهربانت هرگز نامهربانی روزگار را نبینی هرچند که با من نامهربان بودی !

 

 


ظاهرا آرومم ولی رسما داغونم !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مطالبی رو بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 326
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 777
  • بازدید ماه : 3,848
  • بازدید سال : 38,377
  • بازدید کلی : 656,286
  • کدهای اختصاصی