loading...
سایت تفریحی کافه دلبر
Admin بازدید : 239 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

من مست می عشقم هشیار نخواهم شد

وز خواب خوش هستی بیدار نخواهم شد

امروز چنان مستم از باده ی دوشینه

تا روز قیامت هم هشیار نخواهم شد

تا هست ز نیک و بد در کیسه ی من نقدی

در کوی جوانمردی عیّار نخواهم شد

آن رفت که می رفتم در صومعه هر باری

جز بر در میخانه این بار نخواهم شد

از توبه و قرّابی بیزار شدم، لیکن

از رندی و قلاّشی بیزار نخواهم شد

چون یار من او باشد بی یار نخواهم ماند

چون غمخورم او باشد غمخوار نخواهم شد

تا دلبرم او باشد دل بر دگری ننهم

تا غمخورم او باشد غمخوار نخواهم داشت

چون ساخته ی دردم در حلقه نیارامم

چون سوخته ی عشقم در ناز نخواهم شد

تا هست عراقی را در درگه او بازی

بر درگه این و آن بسیار نخواهم شد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مطالبی رو بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 326
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 260
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 760
  • بازدید ماه : 3,831
  • بازدید سال : 38,360
  • بازدید کلی : 656,269
  • کدهای اختصاصی